Обележавање Дечије недеље у нашој школи

Дечија недеља је обележена у матичној школи и у издовјеним одељењима. Неке од активности су изложбе ликовних радова и играчака од рециклираних и природних материјала, затим се на часовима одељењског старешине разговарало на тему утицаја медија на децу, па су ученици израдили плакате на ту тему. У петак 8. октобра су ученици првог разреда примљени у Дечији савез, и то је обележено приредбама.

Баранда

 

Сефкерин

 

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОЧЕТКУ НАСТАВЕ У ШКОЛСКОЈ 2021/22. ГОДИНИ

Драги ученици и родитељи,

Обавештавамо вас да ће школска година почети 01.9.2021. године (у среду). Настава ће се одвијати за све ученике једног одељења, без поделе на групе. Часови ће трајати 45 минута, према распореду часова. Свако одељење ће имати своју учионицу и током малих одмора неће мењати учионице/кабинете.

Пријем првака биће одржан 01.9.2021. године, у свим школама (у матичној школи у Опову, као и у издвојеним одељењима у Сефкерину, Сакулама и Баранди) у 8 часова у дворишту школе, уз примену свих епидемиолошких мера.

Време почетка наставе у матичној школи и у издвојеним одељењима:

Опово: 7.55 часова

Баранда: 7.55 часова

Сакуле: 7.45 чласова

Сефкерин: 8 часова

На основу препорука Министарства просвете, науке и технолошког развоја планирано је следеће:

- Ученици ће носити маске при уласку у школу и све до доласка до своје клупе. Користиће их током одговарања или било каквог разговора, приликом одласка на одмор и слично;

- употреба заштитних маски у школи ће бити обавезна за родитеље и све друге посетиоце;

- особе које доводе ученике у школу не улазе у школу већ прате ученике до уласка у школску зграду, где ученике млађег школског узраста преузима дежурни учитељ/наставник;

- у школи у Опову радиће продужени боравак (ученици ће моћи да користе услуге продуженог боравка по завршетку наставе, у периоду од 10 до16 часова);

- ужина за ученике, као и исхрана за ученике у продуженом боравку, у Опову, Салулама и Сефкерину ће бити организована у школским трпезаријама, односно у учионицама у Баранди (због непостојања школске трпезарије) уз поштовање мера заштите;

- планиран је информативни и саветодавни рад на тему пандемије са ученицима при чему ће им бити детаљно објашњено у којим случајевима је потребно да користе маске и како да се правилно понашају како би поштовали мере у циљу заштите од Ковида 19;

-у реализацији образовно-васпитног рада школе ученици могу да користе часове који су доступни на РТС Планети.

в.д. Директора школе

Славиша Мишков

ДАН ШКОЛЕ У БАРАНДИ 9.мај 2021.године

                   Обележавање Дана школе у ИО "Олга Петров" у Баранди је ове школске године (у складу са постојећом епидемиолошком ситуацијом) протекло емитовањем пригодног филма. Видео материјал су у сарадњи са својим ученицима припремиле учитељице Нада Кљајић (I-3),Татјана Попов (II-3), Оливера Ковачевић (III-3) и Милица Милитинов (IV-3), као и наставница српског језика Јелена Дукић. Филм је направила наставница географије Данијела Станковић.
Захваљујемо свима који су нам помогли у реализацији овог филма.
  (Филм покрените кликом на слику)
                                                                                                                                  slika210

Ускрс 2021

             У матичној школи у Опову и њеним издвојеним одељењима традиционално је организована ускршња изложба. Ученици су показали своју креативност  осликавањем јаја живописним бојама, као и израђивањем интересантних радова који симболизују овај велики верски празник (ускршње дрво, корпице, цртежи, плакати и сл.). Најлепше украшена јаја су награђена. Значајну помоћ и подршку ученицима су пружиле њихове учитељице и наставнице ликовне културе.
(КЛИКНИТЕ НА СЛИКУ ИСПОД ДА ПОГЛЕДАТЕ НАШЕ РАДОВЕ)

dscn0115

ИНФОРМАЦИЈА ЗА РОДИТЕЉЕ У ВЕЗИ СА Е-ЗАКАЗИВАЊЕМ ТЕРМИНА ЗА УПИС И ТЕСТИРАЊЕ ДЕТЕТА У Oсновну школу

И ове године родитељи / други законски заступници који су грађани Републике Србије могу електронским путем да закажу на Порталу еУправа термин за упис и тестирање детета у основну школу покретањем услуге еЗаказивање термина за упис и тестирање детета у ОШ.

Потребно је да:

-          Будете регистрован корисник, односно имате креиран налог на државном порталу за електронску идентификацију eID.gov.rs

-          Покренете услугу на Порталу еУправа (Услуге → Образовање → еЗаказивање термина у ОШ)

-          Закажете термин у школи којој Ваше дете територијално припада

Приликом уписа није потребно да прилажете документа, јер ће их школа прибавити по службеној дужности, и то:

-          Извод из матичне књиге рођених

-          Уверење о пребивалишту

-          Уверење о похађању припремног предшколског програма

-          Потврду о обављеном лекарском прегледу – лекарско уверење*

* Изузетак је само лекарско уверење уколико сте преглед обавили код приватног лекара.

Напомена 1: Термин можете да откажете 24 часа раније. Уколико не откажете термин и не дођете у заказаном термину у школу, систем Вам неће дозволити да наредних 14 дана резервишете нови термин за упис и тестирање детета у основну школу електронским путем. У том случају, родитељи ће морати директно да се обрате школи и закажу нови термин.

Напомена 2: Уколико имате додатна питања и недоумице у вези са заказивањем термина, обратите се контакт центру на 011/73-505-57. Телефонска подршка доступна је од 22. марта 2021. године и током трајања уписа у основне школе сваког радног дана од 7.30 до 15.30 часова.

Бројач посета

980733

Јавне набавке

Календар

No event in the calendar
пон уто сре чет пет суб нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31