За прваке


                                                                                          
prvaci123

                        Препоруке за родитеље/старатеље будућих првака

          Драги родитељи/старатељи,

          Дошло је време да и Ваше дете крене у први разред. Верујемо да Вам је период одрастања вашег детета до сада брзо прошао, да сте пружили детету довољно љубави и пажње и да је оно сада спремно за обавезе које га очекују у првом разреду. С обзиром на то да су деца била укључена у предшколски систем образовања и васпитања, активности и обавезе које следе не би требало да изазивају посебну узнемиреност.

Како би се проценило у којој мери је дете спремно за полазак у школу, психолог/педагог врши тестирање при којем се испитује емотивна, социјална и интелектуална зрелост детета:

-Емотивна зрелост подразумева колико је дете самостално, односно, колико је спремно да буде одвојено од породице како би похађало наставу.

-Социјална зрелост подразумева у којој мери је дете спремно да ступа у контакт са непознатим људима и да са њима проводи одређено време.

-Интелектуална зрелост подразумева  у којој мери је дете спремно да стекне нова знања и на који начин.

Процедура тестирања:

-Потребно је да родитељ/старатељ доведе дете на тестирање, у унапред договорено време.

-Психолог/педагог се упознаје са дететом, након чега следи тестирање.

-За то време, родитељ/старатељ попуњава упитник у другој просторији.

-Након тестирања дете црта своју породицу а психолог/педагог обавља разговор са родитељем/старатељем и обавештава га како се дете понашало за време тестирања и како је само тестирање прошло.

          Важно је истаћи да ово није тест интелигенције и да не постоје одговори којима родитељи/старатељи треба унапред да науче децу како би оставила што бољи утисак. Такође је важно напоменути да дете не треба да зна да чита и пише како би радило тест. Није потребна посебна припрема детета за тестирање. Важно је разговарати са дететом, објаснити му шта га очекује и пружити му подршку ради стицања сигурности.

          Препорука је, уколико дете покаже интересовање за читање и писање, као и друге креативне и стваралчке активности, да га родитељи/старатељи усмере и подрже у развијању наведених способности.                                                                                                                                   Педагошко-психолошка служба школе                                     ОШ „Доситеј Обрадовић“ Опово

 

 

 

За ученике

УЧЕНИК

Испуњава захтеве предвиђене наставним планом и програмом.

Доноси на час уџбенике, свескe, прибор и опрему потребну за реализацију наставног процеса.

Уредно похађа наставу према прописаном распореду часова и према предвиђеној сатници.

Не долази ни на један час ако је на боловању.

Обавештава одељенског старешину да је на боловању ако траје дуже од три дана.

Правда изостанке са наставе одмах по повратку са боловања.

Не закашњава на час.

С поштовањем се односи према наставницима и осталим запосленима у школи.

Не прети и не омаловажава личност наставника и осталих запослених у школи.

Пристојно се понаша у школској згради и у школском дворишту.

Не чека наставника испред зборнице и осталих службених просторија.

Информације тражи од дежурног ученика или дежурног наставника, док се за помоћ обраћа одељенском старешини, стручним службама и одговорном лицу.

Не носи дневника рада и осталу школску докуматацију.

Поштује радно време сервисних служби школе.

У ходнику испред учионице не прави неред и гужву.

Не нарушава ред и тишину у школској згради и школском дворишту док трају часови.

Испред учионице чека наставника најдуже 10 минута а затим се председник одељења јавља дежурном професору.

Не оштећује и не уништава школску имовину, имовину запослених у школи и других ученика.

Не одбија разговор са наставником, одељенским старешином, педагогом и другим  одговорним лицима.

Бројач посета

886973

Јавне набавке

Календар

No event in the calendar
пон уто сре чет пет суб нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31