Литерарна

Литерарна секција постоји већ дуго у школи. Окупља ученике који су заљубљени у уметност, у писану и говорену реч. Циљеви ове секције јесу овладавање техником писања и говорења, развијање љубави према матерњем језику, оспособљавање за самостално читање и тумачење књижевноуметничних дела разних жанрова, схватање и процењивање прочитаног текста, развијање потребе за књигом, способности да се њоме самостално служи као извором сазнања, навикавање на самостално коришћење библиотеке, учење вођења дневника о прочитаним књигама, развијање поштовања према културној баштини, васпитавање у духу мира, културних односа и сарадње међу људима.

Школске 2009/20010. године, ученици ове секције учествовали су на разним конкурсима: Крв живот значи, Мере штедње енергије, Чистије и зеленије школе, Моја књига и др. За школски празник, Дан школе, ученици су писали радове на тему Дан школе – мој дан и правили паное којима су улепшали школу и увеличали њено славље.

Битна одлика литерарне секције јесте то што ученици управо креирају њен рад и на тај начин развијају сопствену креативност, инвентивност, подстичу машту.

У наредном периоду, планиране су посете школској и месној библиотеци, дружење с библиотекаром, књижевне вечери, дружење с писцима, посете позориштима, гледање уметничких филмова, писање приказа о њима, писање и објављивање текстова у локалним новинама и друго – према афинитетима и жељама ученика.

Дарко Јевремовић

 

Математичка секција

Дани математике у школи у Сефкерину мај 2018. године 

 https://jelenamatematika.wordpress.com/2018/07/04/%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B5-%D1%83-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8/

 

Учешће на изложби, мај 2018. године

https://jelenamatematika.wordpress.com/2018/07/04/%D1%83%D1%87%D0%B5%D1%88%D1%9B%D0%B5-%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B1%D0%B8-%D0%BC_%D0%B0%D1%80%D1%82/

 

Радови ученика 2017/2018

https://jelenamatematika.wordpress.com/2017/11/14/%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%81%D0%BA%D0%B0-2017-2018-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0/

 

Радови ученика 2016/2017

https://jelenamatematika.wordpress.com/2016/11/19/%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%81%D0%BA%D0%B5-20162017-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B5/

 

Фракталне новогодишње честитке, јануар 2016

https://jelenamatematika.wordpress.com/2016/01/02/%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%88%D1%9A%D0%B5-%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%BA%D0%B5/

 

Пројекат Тепих Сјерпински 21.02.2015.

 https://jelenamatematika.wordpress.com/2015/03/01/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%98%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D1%82%D0%B5%D0%BF%D0%B8%D1%85-%D1%81%D1%98%D0%B5%D1%80%D0%BF%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B8-%D0%B4%D0%B5%D0%BE/

 

Мислиша 2015

https://jelenamatematika.wordpress.com/2015/03/20/%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%9A%D0%B5-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B8%D1%88%D0%B0-%D1%83-%D0%BD%D0%B0%D1%88-2/

 

Радови 2014/2015

https://jelenamatematika.wordpress.com/2015/03/01/%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B8-%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B8-%D0%B8-%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8/

 

Посета математичкој изложби

Ученици седмог разреда школе ''Свети Сава'' из Сефкерина су у суботу 12. маја 2012. године посетили изложбу у оквиру манифестације ''Мај-месец математике'', у организацији Центра за промоцију науке. Изложба се налази у галерији у Робној кући београд, Кнез Михајлова 5 у Београду и траје до 28. маја 2012. године.

У оквиру изложбе, осим интересантних математичких експоната, организују се и радионице за ученике и наставнике, између осталих: ''Соба малог математичара'' (ученици кроз игру и забаву решавају математичке загонетке), ''Математика и природа'' (ученици проналазе математику у симетрији јабуке, латици цвета, шкољци пужа, ...), ''Геометрија око нас'' (помоћу сламчица са савитљивим крајем деца се уводе у свет геометријских фигура и тела).

Неки од експоната које су ученици могли да се виде на изложби су:

  •            џиновска столица (састоји се од две столице различитих величина, од којих је једна два пута већа од друге, међутим на велику столицу може да седне не дупло више, већ 4 пута више особа),
  • права шипка (како прав штап пролази кроз закривљени отвор),
  •          Галтонова даска (како се распоређују случајно бачена зрна - највише их је у средини),
  •           коцкоцикл (бицикл који има точкове у облику квадрата),
  •          хармонограф (направа која ствара јединствена уметничка дела - записе клатна по папиру),
  •          балансирајући пиратски брод (модел брода на коме се на једнаким растојањима налазе штапићи на које се каче тегови)
  •         математичка кошница (посматрачка кошница у којој ће посетиоци моћи да виде колико се пчеле разумеју у геометрију).

У истом простору је постављена и изложба Imaginary , која омогућава да се разни облици, попут поморанџе, јабуке, лимуна, срца погледају очима математичара.      

Ближе информације о изложби и осталим активностима у склопу ове манифестације можете пронаћи на сајту http://m3.cpn.rs/ и на научнопопуларном порталу Центра за промоцију науке http://elementarium.cpn.rs/.

У плану је посета изложби ''Математика није баук'' која ће бити отворена од 15.5. до 15.6.2012 у Педагошком музеју, Узун Миркова 14, Београд. Посетиоци изложбе ће моћи да виде како је изгледало учење математике у Србији од средине 19. века до данас.

Јелена Иванић, наставник математике

Наставно особље

Школска 2023/2024.година

РАЗРЕДНА НАСТАВА

Први разред:

Шимшић Радислава - професор разредне наставе

Тегелтија Ружица- професор разредне настава

Илин Љиљана - професор разредне наставе

 

Други разред:

Мећавин Славица - професор разредне наставе

Латовљев  Јасмина - професор  разредне наставе

Ивана Спасојевић - професор разредне наставе

 

 

Трећи разред:

Николић Гордана - професор разредне наставе

Легетић Весна - професор разредне наставе

Ђуркин Славица - професор разредне наставе

 

 

Четврти разред:

Костић Јосић Јасмина - професор разредне наставе

Јеминовић Снежана- професор разредне наставе

Миланков Оливера - професор разредне наставе



 

ПРЕДМЕТНА НАСТАВА

Математика и физика

Иванић Јелена - професор математике

Легетић Јован - наставник математике

Снежана Недић - наставник математике

Драгана Стајић -  наставник математике

Драгана Накев - професор физике

Српски језик:

Јевремовић Дарко - професор српскохрватског језика

Миланов Анита- професор српског језика

Ивана Јовановић - професор српског језика

Дринчић Тања- професор српског језика

Биологија и хемија

Јовановић Весна  - наставник биологије и хемије

Арсић Даница - професор биологије

Шикл Данијела - професор биологије

Легетић Маријана  - професор хемије

Географија

Демић Жарко - професор географије

Станковић Данијела - професор географије

Историја

Прем Ружица -  професор историје

Ђукић Јасмина -  професор историје

Енглески језик

Митровић Попадић Нина - професор енглеског језика

Ваић Емина - професор енглеског језика

Мирјана Андрејић - професор енглеског језика и руског језика

Јелесијевић Зоран - професор енглеског језика

Руски језик

Недељков Јелена - професор руског језика

Радаковић Оливера  - професор руског језика

Техничка и технологија 

Шијак Предраг - професор технике и технологија

Јевтић Ирена - наставник технике и технологије

Физичко васпитање

Михајловић Дејан - професор физичког васпитања

Савулов Срђан - професор физичког васпитања

Данијел Козловачки  - професор физичког васпитања

Музичка култура

Младеновић Милановић Милица  - професор музичке културе

Марјану Дорел - професор музичке културе

Ликовна култура

Ранчић Марина - наставник ликовне културе

Ранчић Милана - наставник ликовне културе

Информатика и рачунарство

Гатарић Гордана - професор информатике и рачунарства

Јевтић Ирена - наставник информатике и рачунарства

Верска настава

Јереј Жељко Милованов - вероучитељ у Опову

Емануел Таполчањи - катулички веронаук

Грађанско васпитање

Несторов Драгана

Специјална одељења

Јелена Панић - дипломирани дефектолог

Припрема за школу

Упутство за родитеље
 

 

Један од изузетно важних догађаја у животу сваког детета јесте полазак у школу. Поласком у школу започиње нова фаза живота како за дете тако и за родитеље.

Ево неколико савета како би полазак у школу био извор радости и задовољства за целу породицу:

1. Развити позитиван став према школи


Веома је важно да детету укажемо на значај и вредност њиховог поласка у школу. Треба му објаснити да ће у школи научити много лепих ствари, да чита и пише, да рачуна, затим о природи која га окружује итд. Детету треба назначити да ће у школи моћи да настави да се дружи са другарима из вртића ( уколико родитељ зна да ће неко од његових другара ићи у исту школу ), али да ће тамо упознати и доста нових другова са којима ће моћи да развија нова пријатељства. Указујући на нова, лепа искуства која ће стећи у школи смањује се страх и повећава заинтересованост детета за полазак у школу.

2. Развити осећање поноса и личне вредности

Да бисте подстакли дете да се осећа вредним зато што полази у школу било би  веома пожељно да заједно са њим одете у куповину прве школске торбе и да је уручите с одређеним поштовањем. Такође, поводом првог дана у школи било би одлично направити му торту, купити неку лепу одећу или обућу и тиме га подстаћи да се осећа поносним што полази у школу.

3. Не плашити дете тестирањем


                           
Јако је важно да деца на тестирање или тачније проверу готовости за полазак у    школу дођу опуштена, одморна, без страха и напетости. У томе им највише могу помоћи родитељи.
Већина родитеља, не знајући довољно о самом тестирању, ''припремају'' дете, вежбајући са њим читање, писање итд. Тест Тип - 1 којим се испитује спремност деце за полазак у први разред не подразумева ова знања. Психолог и педагог их неће питати ни да читају нити да пишу, стога притисак овакве врсте не треба вршити. Детету треба рећи да ће да се упише у школу и и да ће због тога ићи на тестирање. То значи да ће тамо да црта, да прича о себи са једном тетом, односно психологом или педагогом и да ће да одговара на питања за која већ углавном зна одговор.

4. Игра се наставља

Школа не значи и прекид игре и детињства. Деца остају деца и када крену у први разред. Прекид активности које су имали пре поласка у школу никако не сме уследити. Само треба додати још једну нову активност, а то је рад домаћих задатака. Рад на домаћим задацима не треба да траје дуже од сат времена дневно. Ако дете на почетку почне да показује слабије резултате, не треба га форсирати јер ће тако почети да мрзи школу. Потребно је почети стварати радну навику учења. Најбоље је да родитељ у договору са дететом одреди време за рад ( после школе, после ручка итд.) и да се то време поштује. На тај начин дете ће стећи навику да учи и ради свакодневно. Такође, децу нипошто не треба кажњавати школом - одлазак у школу и рад на домаћем задатку никако не смеју да буду казне за нека лоша понашања детета.
 

Бројач посета

886664

Јавне набавке

Календар

No event in the calendar
пон уто сре чет пет суб нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30